تصفیه آب و فاضلاب

شرکت فنی مهندسی به آب پالایش سیستم مجری و مشاور سییستم های تصفیه آب ، تصفیه فاضلاب ، سپتیم تانک ، چربی گیر، آب شیرین کنف تصفیه فاضلاب صنعتی ، پکیج تصفیه فاضلاب و RO با بهترین تکنولوژی و فرآیند با تیمی مجرب از مخترعین و پژوهشگران فعالیت می کند.

تصفیه آب و فاضلاب

شرکت فنی مهندسی به آب پالایش سیستم مجری و مشاور سییستم های تصفیه آب ، تصفیه فاضلاب ، سپتیم تانک ، چربی گیر، آب شیرین کنف تصفیه فاضلاب صنعتی ، پکیج تصفیه فاضلاب و RO با بهترین تکنولوژی و فرآیند با تیمی مجرب از مخترعین و پژوهشگران فعالیت می کند.

تصفیه آب خانگی

قبل از اینکه در بازار به دنبال دستگاه تصفیه آب مناسب خود باشید می بایست اطلاعاتی در باره کیفیت آب مصرفی خود کسب کنید. اگر کمی وقت بگذارید و اطلاعات مختصری در باره وضعیت آب مصرفی خود کسب کنید، می توانید با انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه تصفیه آب، هم نیاز خود را به درستی مرتفع کنید و هم از اتلاف وقت و هزینه خود جلوگیری کنید. هیراب سان 4 گام اساسی زیر را برای انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب ، به شما پیشنهاد می کند.
گام اول: درباره منبع اصلی تامین آب مصرفی خود تحقیق کنید.
آیا آب مصرفی شما از منابع سفره های آب زیرزمینی و چاه تامین می شود؟ یا عمده ترین منبع آب مصرفی شما را رودخانه ها تشکیل می دهند؟ متناسب با منابع تامین کننده آب مصرفی، نوع آلاینده احتمالی موجود در آب و روشتصفیه مناسب تغییر می کند. بعنوان مثال میکروارگانیزمهای موجود در آب های سطحی (رودخانه ، چشمه و ...) بسیار بیشتر از میزان آلاینده های میکروبی در آب چاه ها هستند. در عوض احتمال آلودگی به نیترات در آب سفره های زیرزمینی خصوصا اگر در معرض نفوذ فاضلاب باشند، بیشتر است. بنابراین داشتن اطلاعات اولیه در خصوص منبع تامین آب مصرفی ، می تواند در انتخاب تصفیه آب مناسب بسیار موثر باشد.
گام دوم: فرآیند های تصفیه ای که هم اکنون روی آب آشامیدنی شما انجام می شود را بدانید.
پس از اینکه منبع تامین آب مصرفی خود را شناختید، باید در خصوص مراحل تصفیه ای که هم اکنون روی آب مصرفی شما انجام می شود بیشتر بدانید. آیا آب مصرفی شما کلر زنی می شود؟ آیا توسط تصفیه خانه ها زلال سازی و شفاف سازی می شود؟ و یا به طور مستقیم و بدون هیچ گونه عملیات تصفیه ای به مصرف می رسد؟ بعنوان مثال ممکن است شما از آب یک چاه در محوطه ویلای شخصی خود استفاده می کنید که هیچگونه عملیات تصفیه ای روی آن انجام نمی شود. سیستم تصفیه آبی که شما نیاز دارید با کسی که برای آب شهری و لوله کشی شده استفاده می شود، تفاوت دارد.
گام سوم: در باره نوع و میزان آلودگی های موجود در آب مصرفی خود اطلاعات کسب کنید.
یکی از مهمترین نکات در انتخاب دستگاه تصفیه آب مناسب، نوع آلاینده های موجود در آب مصرفی شماست. برای اینکه در خصوص نوع آلاینده های آب مصرفی خود اطلاعات کلی کسب کنید می توانید از جستجوی اطلاعات در اینترنت شروع کنید. معمولا تحقیق و بررسی های زیادی در خصوص آلاینده های موجود در آب مناطق مختلف ، توسط محققین،‌ اساتید دانشگاه و دانشجویان انجام می شود و بعنوان مقاله ثبت می گردد. بسیاری از این مقالات در وب سایتهای اینترنتی موجود هستند. همچنین اخبار منتشر شده در باره آب آشامیدنی و آب مصرفی منطقه شما می تواند اطلاعاتی هرچند کلی در خصوص آب مصرفی منطقه به شما بدهد.
راه بهتر این است که یک نمونه از آب مصرفی خود را برای آزمایش به یکی از آزمایشگاه های آب و فاضلاب منطقه خود ارایه دهید و با پرداخت هزینه ای اندک، اطلاعات بسیار دقیق و مفیدی در باره آلاینده های موجود در آب آشامیدنی خود کسب کنید. نوع و میزان آلاینده ها و ناخالصی های موجود در آب آشامیدنی شما، موضوع بسیار مهمی در انتخابدستگاه تصفیه آب مناسب می باشد.


گام چهارم: به میزان و نوع مصرف آب توجه کنید.
نکته حائز اهمیت دیگر در انتخاب تصفیه آب مناسب، میزان و نوع مصرف آب است. منظور از نوع مصرف این است که قصد دارید چه استفاده ای از آب تصفیه شده بکنید؟ آیا آب را برای استخر استفاده می کنید؟ جهت آشامیدن استفاده می کنیدو یا جهت مصارف شتشو و بهداشتی به آب تصفیه شده نیاز دارید؟ روش تصفیه و دستگاه تصفیه آب مناسب برای هر یک از این مصارف ، متفاوت است.
میزان مصرف آب هم عامل تایید کننده دیگری است. بعنوان مثال قصد دارید آب آشامیدنی یک خانواده 5 نفره را تامین کنید و یا یک کارگاه با 20 نفر پرسنل و یا آب آشامیدنی مورد نیاز برای زنگ تفریح یک مدرسه؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

آدرس: تهران، خیابان آزادی، بین بهبودی و خوش، ساختمان سپید

پلاک 227، طبقه 1، واحد 5 ، کد پستی: 1457994717

 موبایل:  09395217890      و     09125939543     تلفن: 02166935480 

    و  02166935564     ،فکس: 02142694985

Website: www.baps.ir                 E-mail:  Behab.palayesh@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.